Biestro H-Eat

Belgisch-Frans, Fusion

Biestro H-Eat
© RV
Kenmerken
KeukenBelgisch-Frans, Fusion
SpecialiteitGastronomisch,
Accommodatie airco, terras
Mogelijkheden vegetarische maaltijd
Prijzen
Budget €Menu's aan € 14,10 en € 42,10.
Voorgerecht €11,90 tot €22,10
Hoofdgerecht €14,90 tot €26,30
Nagerecht €5,40 tot €13,50
Visa MasterCard
Openingsuren
ma gesloten
di van 12:00 tot 15:00 en van 18:00 tot 22:00
wo van 12:00 tot 15:00 en van 18:00 tot 22:00
do van 12:00 tot 15:00 en van 18:00 tot 22:00
vr van 12:00 tot 15:00 en van 18:00 tot 22:00
za van 18:00 tot 22:00
zo gesloten

Over Biestro H-Eat

Wat vroeger het legendarische eethuis/frituur van Dikke Willy was, is nu een heuse biestro geworden. De gekke spelling moet duidelijk maken dat er naast klassiekers ook hippere interpretaties op het menu staan. In de keuken staan twee koks die elkaars tegenpolen zijn, maar samen tot unieke combinaties komen. Zowel de gevel als de binnenmuren en plafond zijn deels met verweerd hout bekleed, wat zorgt voor een warm huiskamergevoel en ook de aangename verlichting doet zijn werk. In de halfopen keuken zijn koks Koen en Glenn druk in de weer. De tafels zijn netjes met een tafelloper gedekt. Gastvrouw Ellen weet op haar beurt hoe ze gasten met klasse moet aanpakken. We starten met het aperitief van het huis, H-eat in on (€ 8,20), een frisse cocktail van Aperol, pompelmoes en cava. De kaart is keurig samengesteld, de namen van de gerechten zijn inventief en maken me benieuwd. We maken onze keuze en selecteren een glaasje witte wijn, Ramon Bilbao verdejo uit Spanje (€ 4,30) en een glas rode Barbera d'Alba uit Italië (€ 7,90). Twee wijnen met een prachtige afdronk. Daar komen onze voorgerechten al: een belle-de-fontenay-aardappel met handgepelde grijze garnalen, een gepocheerd eitje, kruidensabayon en jus van langoustines (€ 17,60). Een hemelse bereiding, de harmonie van smaken is top! Ik krijg een Thais slaatje van sneetjes rund met rode ui, Thaise basilicum, munt, komkommer, wortel (€ 13,20). Het gerecht wordt in een mooi kommetje geserveerd, maar nog belangrijker: de smaken zijn helemaal authentiek. De jus met vissaus en sojasaus is zo lekker dat je haar zou opdrinken. Na een mooie pauze volgt voor mijn vrouw een grote bowl met waterzooi van koolvis en grijze garnalen, met knapperige sluimerwten, wortelen, lente-ui en aardappelbolletjes (€ 19,90). Op mijn bord ligt gebakken zeebaarsfilet met verse tomaat, kappertjes, basilicumolie en zuiderse groenten (€ 19,90). Een klassieker met een originele touch. We bezwijken voor één nagerecht om te delen: een mousse van hazelnootchocolade, consommé van sintsnoepjes, anijsblaadjes en krokant van eiwitschuim (€ 7,60). Een heerlijke afsluiter om met een zoet gevoel naar huis te keren. Deze zaak mag op ons lijstje met toppers.

Huiselijke bistro met originele touch

woord Dirk De Schutter
(22/02/2017)
      mail Mail een vriend

Geef jouw mening over Biestro H-Eat

naam
e-mailadres
beoordeling
/5
reactie
nog karakters
 
 
algemene voorwaarden en gedragscode

reactie(s)

aantal meningen: 110
 
  4/5

 
  5/5

anna willion - 15/10/17 11:53

Wat hierboven vermeld staat klop Het eten is gewoon zols in een sterrenrestaurant de prijzen echter helemaal niet( dat is dus meegenomen). ik kan hier echt niets meer aan toe voegen. Een bediening waar je elders kunt van dromen. een dankbare groet bij het buiten gaan.TOP ik wens jullie zeker (DE GOEDEN GOESTING TROFEE)

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

De maeyer - 15/10/17 11:40

Leuk gezellig super lekker

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Aps-Lauwers - 14/10/17 22:47

Heel lekker, vernieuwend, bordjes die tot de verbeelding spreken

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

De Jonghe Marie-Jeanne - 14/10/17 15:59

Super lekker, heel vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar ...

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Van borm mady - 13/10/17 20:01

Zeker een ster waard. Prijs kwaliteit TOP !!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

brijs odette - 13/10/17 10:27

lekker-goede bediening-prijs kwaliteit zeker zijn geld waard

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Lotte Vergauwen - 12/10/17 23:56

Super lekker eten, gezellig tafelen en vriendelijk personeel. TOP!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Katrien Brusselmans - 11/10/17 20:15

Topgerechtjes! Weer eens zalig lekker gegeten. Steeds met de glimlach geserveerd. Wij blijven fan.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Inge Brusselmans - 11/10/17 20:12

Het adresje voor super lekker eten in een gezellige omgeving, met zeer vriendelijke bediening.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

pauwels raoul - 11/10/17 17:44

top klasse meer hoef ik niet te zeggen raoul

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

De Bruyn Pieter - 10/10/17 13:08

Altijd lekker eten en zeer vriendelijke bediening in een gezellig interieur.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Noens Chtistiane - 9/10/17 21:11

super lekker

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

denotté fons - 8/10/17 18:24

Elke keer weer superlekker.Een plaats om steeds weer naartoe te gaan.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Ann Caluwaerts - 8/10/17 17:52

Super lekker, fijne en vriendelijke bediening, gezellig interieur... TOP!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Hugo Melis - 8/10/17 14:37

super lekker aan redelijke prijzen; dus prijs kwaliteit : top

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Merckx - 7/10/17 15:01

Super lekker eten en super vriendelijk voor een eerlijke prijs meer moet dat niet zijn

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

De leeuw erik - 7/10/17 12:32

Lekkere gevarieerde gerechten , open keuken altijd Ok als ge alles moogt zien vindt ik en een top team reeds gekend van hun vroegere zaak in Bornem

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

walschap willy - 7/10/17 12:19

l ekker en verzorgd aan een goede prijs

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

Rottiers W. - 7/10/17 0:23

Vriendelijke bediening en lekker eten. Voor herhaling vatbaar

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

marcel bellon - 6/10/17 21:31

HEEL GOED GE ETEN ZEER VRIENDELIJK ONTVANGEN VERDIENEN IN HUN CATEGORIE EEN DIKKE PLUIM (ZIJN WEL ANDERE restaurant gewend)

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

De Bock Ann - 5/10/17 18:06

heerlijke keuken, vriendelijke bediening, professioneel! steeds voor herhaling vatbaar

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Karel - 5/10/17 13:35

Heerlijke gerechten,vlotte en vriendelijke bediening

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

Steveninck - 5/10/17 7:32

Lekker gegeten, mooie presentatie, originele inrichting. De gerechtjes zijn net iets anders. vriendelijke en correcte bediening. Mijn irisch coffe was niet mooi in laagjes, ze hebben me een nieuwe gemaakt. De aperitief met gember en bruine ruhm was lekker maar die vond ik wel wat prijzig.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Magalie - 3/10/17 22:40

Jummie

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

An - 3/10/17 22:08

Lekker eten, super bediening en vooral veel gezelligheid!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Segers Chris - 3/10/17 15:38

Het eten is er altijd zò lekker, je moet gewoon nog eens terug gaan! Ook de bediening is af. Zonder kapsones of 'streken' zoals ze hier zeggen. Gewoon TOP! Blij dat we zo een zaak in de buurt hebben. Merci guys! ¿¿

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Guido - 2/10/17 20:43

Een Bistro om U tegen te zeggen. Klasse, fantastisch eten, een woordje uitleg bij de gerechten die geserveerd worden. Heel vriendelijke bediening. Gewoon de max.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

KAREL JANSSENS - 1/10/17 17:03

UITSTEKENDE BEDIENING EN HEERLIJKE GERECHTEN ALTIJD ZO EEN BEETJE SPECIAAL VAN SMAAK DIE DIT RESTAURANT ZO EIGEN IS EEN VAN DE BESTE EETGELEGENHEDEN UIT DE STREEK

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Gudrun Ghesquiere - 29/09/17 16:43

Super gezellig, goede service en lekkere seizoensgebonden gerechten.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Inge De Schepper - 29/09/17 15:34

in een woord 'top'

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

GHESQUIERE - 28/09/17 19:10

Super goed restaurant, eten is er top, middaglunch altijd lekkere verrassing, fantastische wijnen, mooie locatie. Vlotte bediening en zeer kindvriendelijk. Eten in deze Biestro is altijd een feest.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Van Lent de kock - 28/09/17 12:45

gewoon heel puur en lekker!!!!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Christiane Jamin - 28/09/17 10:58

In 1 woord SUPER, van interieur, vriendelijke bediening, toffe kaart tot het extra lekkere eten! Zeker een bistro om meerdere keren terug te komen! Genieten telkens weer.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Mireille - 28/09/17 9:59

Super bediening ,lekker eten , echt een verwennerij van begin tot einde

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Kristel Van Kerckhoven - 28/09/17 9:19

heerlijke plaats alles klopt de ontvangst, het interieur en zeer lekker eten prachtig gepresenteerd het is een feestje om in Heat te dineren

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Verheyen - 28/09/17 8:03

Super! Gezellig, lekker eten en vriendelijke bediening

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Van Avermaet Franky - 28/09/17 7:54

Altijd top , en zeer vriendelijke bediening met klasse in een zeer apart gezellig kader

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Sofie Schaerlaecken - 28/09/17 7:24

HEERLIJK! Lekker eten, goede bediening in een zeer mooi gezellig decor. GENIETEN!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Chris segers - 25/09/17 13:15

Altijd even lekker, personeel altijd even vriendelijk en attent! Een aanrader op alle gebied!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

Faes Martine - 25/09/17 12:47

Super lekker gegeten. Uitstekende en vriendelijke bediening. Top en een echte aanrader !!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Schilders Ludo - 24/09/17 10:56

Verrassend! Gezellig (kleinschalig), supervriendelijke bediening en vooral HEEL LEKKER!Een aanrader!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Guido Goevaerts - 22/09/17 20:49

Gewoonweg schitterend. Onthaal,sfeer,qualiteit en prijs. Zeker doen.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Sandra Aussems - 21/09/17 19:14

Het is steeds een culinair orgasme!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Sven Bruggeman - 21/09/17 19:06

Super leuke ontdekking! Wij komen alvast terug.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Bruno van bael - 20/09/17 13:19

Vlotte bediening, zeer lekker eten, prijs/kwaliteit is prima

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Anne-Marie Moens - 19/09/17 19:26

Superzaak ! Professionele bediening . Familiale zaak . En vooral heel lekker eten . Doe zo voort !

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

De schepper - 18/09/17 19:36

Aangename en vriendelijke bediening. Super lekker eten in een heel gezellig interieur. TOP! Een echte aanrader.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Gunther en Peggy - 18/09/17 7:54

Nog vergeten: én een TOP team!!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Peggy Troch - 18/09/17 7:51

Top bistro en meer!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Roger Van den Hende - 18/09/17 0:55

Hebben daar heel lekker gegeten in een gezellig kader en aan een verantwoorde prijs. Dus goede kwaliteit/prijs verhouding. Graag aanbevolen.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Serraris mireille - 17/09/17 12:32

Met een woord TOP

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

gunther scheers - 17/09/17 9:50

Geweldig adresje, alles is super, topkeuken, vriendelijke bediening, wij blijven komen !!!!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Marc Pauwels - 15/09/17 16:13

Absolute top in Bornem en omstreken. Mijn stem voor De Gouden Goesting 2017 meer dan waard !

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

vercruyssen dirk - 13/09/17 22:17

Sterallures voor een toprestaurant; voor mij nr. 1 in Bornem en ver daarbuiten. Dit is hetgeen wat je van een (h)eerlijk restaurant mag verwachten; voor mij is dit goud waard. Wegblijven allemaal anders kunnen wij niet meer genieten.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

willaert annette - 13/09/17 15:36

verfijnde keuken,aangename bediening,gezellig zitten, ook op terras, alles tot in de puntjes verzorgd,ook dagmenu voor en hoofdgerecht aan 14 euro,prachtige smaakpaletten,komen hier regelmatig, en alles is er aan te raden,een topper aan eerlijke prijzen

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Hilde Manders - 13/09/17 11:54

Supergezellige bistro met excellente keuken, vriendelijk personeel, mooi terras, een aanrader !

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

spiessens ghilaine - 13/09/17 9:36

Onberispelijke service, heel lekker eten, gezellig kortom TOP

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

decoster siegfried - 13/09/17 8:32

(H)eerlijk eten, ongedwongen sfeer, mooi kader, supervirendelikle.bediening .... een TOP-adresje !!!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Hermans mireille - 12/09/17 23:20

Fantastisch gewoon ¿¿

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

godelieve schiltz - 12/09/17 11:14

Tof en lekker !

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Stefan Remy - 12/09/17 10:30

Gewoon zalig genieten en ontspannen.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

thijs maria - 11/09/17 20:11

alles is top

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Lucy en wieza - 11/09/17 16:16

Ja hoor .....The Heat is On

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Griet De Rijck - 11/09/17 13:00

Vrijdagavond voor de eerste keer naar Biestro H-eat geweest. Het was een heel fijne ervaring. Mooi ingericht, verzorgd en heel lekker. Bediening is top.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

DE POOTER Robert - 10/09/17 20:06

Superlekker eten in een aangename sfeer en vriendelijke bediening. Heel tevreden.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

De Keyzer Ronny - 10/09/17 20:05

genoten van al het lekkers, vriendelijke bediening, leuk dat de chefs langs komen, kortom een aanrader

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Betty De Wilde - 10/09/17 13:33

Superlekker, mooie presentatie, galante en correcte bedienig ! Zaaaaaalige ervaring ! Proficiat !

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Van Driessche Laura - 10/09/17 10:06

Het was super lekker , super gezellig , en prijs kwaliteit een super concept dat wel een plaatsje heeft bij jullie

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Greta Van Asch - 10/09/17 9:17

Toppertje in Bornem. Aanrader!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Benny Eeraerts - 10/09/17 9:09

zeer lekker en supervriendelijke bediening. Aanrader!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

ghesquiere - 9/09/17 17:36

Je hebt mijn stem voor De Gouden Goesting 2017. Veel succes en doe zo verder

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Jan Kerremans - 9/09/17 10:36

Een bistro om te genieten. Lekkere gerechten, super vriendelijk ontvangen, top gastvrouw en de koks altijd een leuk babbeltje. We kijken al uit naar ons volgende etentje!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Gaston - 9/09/17 8:34

Zeer lekker eten en vriendelijke bediening

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Tinck Angelo - 8/09/17 21:07

Heel lekker eten, vriendelijke bediening.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Paul en Marie-Rose - 8/09/17 7:55

Alles klopt . Het eten is subliem, de bediening is top. Gewoonweg een topzaak waar je met veel goesting terugkeert.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Elke - 7/09/17 17:45

Altijd originele lekkere verse gerechten. Gezellig interieur en vriendelijk personeel! En betaalbaar! Aanrader!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

dagbladhandel Benny & Marina - 7/09/17 12:05

Super lekker eten , hele goede bediening en gezellig tof interieur .Het is daar gewoonweg genieten

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Kerremans - 7/09/17 9:17

Super lekkere gerechten, gezellig trendy interieur, enorm vriendelijke gastvrouw en team. De chefs zijn top.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

jan pelgrims - 7/09/17 7:53

nog vergeten : onwaarschijnlijke passie voor het vak ! Een voorbeeld voor elke bistro in België, want er zijn er geen betere ...

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Jan Pelgrims - 7/09/17 7:46

absolute top !!! Super lekkere en kraakverse gerechten op een heel innovatieve manier op je bord gebracht ! Zorg voor detail, en vooral ook super vriendelijke bediening !! Ik kom dagen te kort om er naar toe te kunnen gaan ! Wie er nog niet geweest is, kan nu zeggen : ik heb iets gemist in mijn leven !

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Dirk Scheirs - 4/09/17 20:14

Een streling voor de zintuigen ! Vriendelijke mensen in een eigentijds, aangenaam kader.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Koen Van Den Abbeele - 4/09/17 20:02

Gezellig eethuis met een bijzonder kantje : originele verrassende gerechten en smaakcombinaties gebracht in een combinatie van vriendelijkheid en professionaliteit. Aangename en gezellige sfeer die ook waar te nemen is in de open keuken. Authentieke top keuken zonder franjes.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Ella Verheye - 4/09/17 19:52

Afwisselende verrassende gerechten en smaakcombinaties. Vriendelijke en professionele bediening in een zeer aangenaam en origineel kader met zin voor details en knipogen ... warm aanbevolen ... lange reservatie op voorhand enige minpunt maar recht evenredig met de geboden kwaliteit.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Petra Van der dood - 4/09/17 17:53

Mooi interieur, zeer lekker eten en vriendelijk personeel. Gewoon TOP!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Els - 4/09/17 14:14

Top interieur, food en bediening !

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Jelene - 4/09/17 13:43

Altijd heerlijk eten bij Biestro H-eat! Je vindt er klassiekers met een verrassende twist, maar ook heel wat nieuwe smaaksensaties. Het gezellige interieur en het altijd vriendelijke personeel maken van een etentje bij Biestro H-eat een totaalervaring.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Raphaël van den Poel - 4/09/17 13:31

Top interieur, top food, top bediening !

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Raphaël van den Poel - 4/09/17 13:31

Top interieur, top food, top bediening !

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Dennis - 4/09/17 12:43

Top zaak

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Cassie - 4/09/17 10:55

Super!! Een aanrader!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Karin Maes - 3/09/17 21:56

Top van begin tot einde voor ganse team zoals altijd Buitengewoon , fantastisch ¿¿

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Karin Maes - 3/09/17 21:56

Top van begin tot einde voor ganse team zoals altijd Buitengewoon , fantastisch ¿¿

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Van Ranst Stanny - 3/09/17 18:04

zeer lekker en supervriendelijke bediening. Aanrader!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Marijn Plaetinck - 3/09/17 16:25

Heerlijk eten op een leuke manier gebracht. Superbediening en prachtig interrieur.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Van laeken jef - 3/09/17 0:57

Heel lekker eten super een aanrader

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Priscilla - 2/09/17 22:47

Super toffe mensen!!!! Mensen die hun zaak met liefde en passie runnen. Hun passie is ook terug te vinden in gelijk welk gerecht men eet. Altijd super lekker gegeten !!! Ik raad het iedereen aan om snel te reserveren en deze super toffe mensen te ontmoeten en je buikje rond te eten want het is echt de moeite. ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Nicolas Michiels - 2/09/17 18:56

Top eten top bediening top sfeer

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Pierre Suykens - 2/09/17 15:15

Top biestro

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Janssens Georges - 2/09/17 10:09

Gewoon top

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Van Avermaet Franky - 2/09/17 8:25

Gewoon Fantastisch....vriendelijke bediening en super eten

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Lies - 2/09/17 7:33

Lekkere verse ingrediënten anders en gedurft gebracht in een gezellig kader door een top team . Zeker een aanrader voor wie graag eet ,proeft en beleeft .

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Van moer nicole - 2/09/17 7:13

Heel lekker gegeten,heel goede bediening,mooie omkadering, eentopper.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Lissa asselberghs - 2/09/17 7:06

Top, leuk om zo een gemotiveerde zaak op korte termijn te zien uitgroeien naar een van de beste van de streek.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Pauwels Ethel - 1/09/17 19:21

Je hebt er alles wat een geslaagd etentje nodig heeft! Sfeer,lekker,aangename bediening! Echt een toppertje!¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Carrie - 1/09/17 17:54

Mooi ingericht en zeer lekker ook super vriendelijke bediening

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Tammeke Vg - 1/09/17 17:00

Toppertje in Bornem, mooi en gezellig kader, topbediening, superlekker eten. Aanrader!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Segers chris - 1/09/17 16:53

Gewoon top! Ik ben nog niet buiten en wil al terug!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Alex Adriaensens - 1/09/17 16:32

Moest ik kunnen,ik zou een 6 geven.Steeds origineel,super lekker,niet tr vergeten een zeer toffe bediening.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Johny Vermoesen - 1/09/17 13:40

Verzorgd en mooi interieur. Ellen de gastvrouw weet waarover ze het heeft en legt haar hart en ziel in de zaak. Mer Koen en Glen beschikt de keuke over 2 topchefs bijgestaan door een topteam. En wat er op je bord ligt is zeker steeds prijs/ kwaliteit, dagverse producten, heel lekker en verrassend. Voor mij de verplaatsing Affligem - Bornem meer dan waard.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Cedric - 1/09/17 12:25

Mooie, verzorgde zaak. Kwaliteit van het eten is super. Leuk en mooi gepresenteerd. Het geheel is gewoon zeer profesioneel en warmhartig.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

meer info over Biestro H-Eat

Hingenesteenweg 48
2880 BORNEM
Tel: 03/501.30.01

www.h-eat.be

meer Belgisch-Frans

Meest bekeken resto's

metriweb West-Vlaanderen - Oost-Vlaanderen - Antwerpen - Vlaams-Brabant & Brussel
Goesting in lekker eten, shoppen, uitgaan en een goed gesprek
Gratis lifestylemagazine bij DeMorgen Het Laatste Nieuws
Contact
Redactie: redactie@goestingmagazine.be - 02/454.26.32
Advertenties: www.persgroepadvertising.be - adverteren@persgroep.be - 02/454.29.69