Toque Tok

Belgisch

Toque Tok
© RV
Kenmerken
KeukenBelgisch
Accommodatie airco, terras, bar/lounge, kindvriendelijk
Mogelijkheden af te halen
Prijzen
Budget €Menu 45
Voorgerecht €8,5 tot €15
Hoofdgerecht €13,5 tot €16,5
Nagerecht €8,5 tot €12,5
Visa MasterCard
Openingsuren
ma van 18:00 tot 22:00
di van 18:00 tot 22:00
wo gesloten
do van 18:00 tot 22:00
vr van 18:00 tot 22:00
za van 18:00 tot 22:00
zo van 16:30 tot 21:30

Over Toque Tok

Als Roger Van Damme zijn schouders zet onder een kippenrestaurant, dan zijn de verwachtingen hoog gespannen. Het was niet de bedoeling dat Roger Van Damme, bekend van het Antwerpse lunchrestaurant Het Gebaar, in een kippenrestaurant zou stappen. Maar zie, toen ondernemer Peter Scholiers hem advies vroeg voor een nieuw concept, werd hij vennoot in het project. Toque Tok, de naam van het restaurant, kreeg hij cadeau van zijn vriend Studio 100-baas Gert Verhulst. De toque staat voor koksmuts en geeft aan dat het hier niet om een gewoon kiekenkot gaat. De zoektocht naar een perfecte kip eindigde bij een kweker in het Oost-Vlaamse Olsene die plantaardig gevoederde kippen van vrije uitloop een langer leven geeft dan een doorsnee braadkip. Voor de bereiding worden de kippen een tiental uren in een lichte pekel gedompeld en ingewreven met een eigen kruidenmengeling. De kippen worden vervolgens aan het spit op de grill bereid. Drie tapas staan op de kaart: pittige kippenvleugels (€ 8,5), Thaise kippenbiefstukjes (€ 9,50) gelakt met een zoeterige saus, en bijzonder geslaagde kipkroketten (€ 9,50), gevuld met sliertjes kip in een luchtige béarnaisecrème. De magneet van het huis is de halve kip aan 't spit (€ 13,50), mals en sappig, met een licht krokante korst. Ik neem er een klassieke sla bij met tomaat, ei en komkommer en een dressing met opnieuw wat zoet (€ 4,25) en uitstekende frieten (€ 4). De nagerechten dragen helemaal de stempel van Van Damme: eitjes gevuld met chocolademousse (puur, melk en karamel) met een zoete dooier van passievrucht (€ 12,50) en de leukste vondst: een spiegeleitje in de pan geserveerd, met pannacotta van citroen, limoen en yoghurt als eiwit en een dooier van passievrucht en mango (€ 10). Als Verhulst de koning van Plopsaland is dan wordt Van Damme de keizer van kippenland.

We kronen Roger Van Damme tot keizer van kippenland

woord Marc Declercq
(8/02/2017)
      mail Mail een vriend

Geef jouw mening over Toque Tok

naam
e-mailadres
beoordeling
/5
reactie
nog karakters
 
 
algemene voorwaarden en gedragscode

reactie(s)

aantal meningen: 102
 
  4/5

 
  5/5

Loquet Francine - 15/10/17 8:18

Super, lekker en gezellig.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

dewit - 13/10/17 16:46

Topproducten. Zeer vriendelijke bediening. Prijs/qualiteit zeer correct.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Evelien - 12/10/17 21:50

Super restaurant! Topproducten!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Kathleen Van riet - 12/10/17 21:44

SUPER

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Kathleen Van riet - 12/10/17 21:44

SUPER

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Sabau - 12/10/17 21:08

Top, leuk kader en de heerlijkste kippetjes

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  3/5

Tin saterdag - 12/10/17 20:06

Het was wel tof en lekker maar zo een halve kip op mijn bord had ik echt ni verwacht .De kipwas wel mals en sappig De vol au vent wast te droog vermits de saus in de koek dringt De rest was heeel lekker mooie desserten superlekker t Was nen toffe avondwe komen zeker terug he

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Margaux - 12/10/17 18:20

Super cosy, super afgewerkt en een echte beleving met een lage, toegankelijke drempel. Perfect met vrienden en familie, iedereen voelt zich hier thuis. Precies alsof ik bij oma aan tafel schoof. IK BEN FAN

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Lieve Van Overberghe - 12/10/17 17:52

Super restaurant waar je in een ongedwongen sfeer kan genieten van topgerechten!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Samijn Gaston - 12/10/17 15:34

Mooi kader; vriendelijke bediening; lekker eten

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Rudiger Van den Houdt - 12/10/17 15:12

Lekker echt lekker !!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

renilde - 12/10/17 14:48

Gewoonweg subliem!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Van Lint Robin - 12/10/17 14:46

Zeer lekker eten in een aangename en zeer vriendelijke omgeving.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Laura - 12/10/17 0:13

2 woorden: TOQUE TOP!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Mireille Van Geyt - 10/10/17 23:06

Lekker, relax en origineel gegeten in een aangename omgeving met zeet vriendelijke bediening!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Lien - 10/10/17 21:03

Heerlijk eten in een losse en aangename sfeer!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Dierckx Elke - 10/10/17 20:43

Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, lekkere aperitieven met leuke amuses, topgerechtjes,... Wat wil een mens nog meer? Wij zijn fan!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Rob Godden - 8/10/17 12:33

Lekker, gezellig, vriendelijke bediening

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Van Lint Robin - 2/10/17 11:31

Kippegerechten op sterrenniveau en nog lekker ook. Vriendelijke bediening in gezellig interieur.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Jo Meskens - 2/10/17 9:36

Origineel, zeer lekker goede sfeer !

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Vermeiren Inge - 1/10/17 17:39

Gewoon TOP alles, Interieur Bediening Maar vooral het superlekkere eten!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

sarah van puymbroeck - 1/10/17 10:51

Het is er super lekker en vriendelijk

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Mosselman Bart - 1/10/17 8:55

Heerlijk eten en drinken en goede bediening en vooral super desserts!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

Vogels - 1/10/17 1:39

Heel gezellig en lekker tafelen!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Rudy - 30/09/17 19:34

Was zeer lekker eten, aangename sfeer en zeer gedienstig personeel. voor herhaling vatbaar

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Van der Vaet Lodewijk - 30/09/17 15:59

top! Zeer goed gegeten een aanrader, zal zeker er nog gaan en het aan vrienden en kennissen verder zeggen! Ook de bediening was perfect en alles verliep in een ongedwongen sfeer.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

R. D'Hoore - 30/09/17 15:50

We hebben er heerlijk gegeten, alles was tot in de puntjes verzorgd. Goed geschoold personeel en hele originele gerechten! Een echte aanrader

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Du Bois - 30/09/17 15:34

Zeer lekker, prijs/kwaliteit en super desserts. Vriendelijke bediening.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

Van overbeke - 30/09/17 14:56

Leuk kader

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Ceulemans-Van Butsele - 30/09/17 14:17

Super , prijs/kwaliteit is het TOP TOP Mvg. Paul en Sven

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

Ingrid De Meyer - 30/09/17 11:49

origineel concept prijs/kwaliteit dik in orde

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Nathalie Prinsen - 30/09/17 10:18

Ik ben al enkele keren bij Toque Tok geweest en telkens was het eten zeer lekker en toffe, vlotte bediening. Totaalconcept!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

hanegraef - 30/09/17 9:23

lekker/ prijs/kwaliteit O.K.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

SONJA IMMENS - 29/09/17 23:45

Kei kei kei lekker!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Nadine - 29/09/17 22:47

Slechts één woord: FANTASTISCH

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

sarina - 29/09/17 21:42

super gezellig restaurant .het eten was top alles heel mooi en orgineel geserveerd .

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Peeters - 29/09/17 21:34

Bij Roger ga je niet eten daar ga je op reis naar de wondere wereld van de smaak!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Mieke - 29/09/17 21:18

kip in stijl eten ¿¿¿¿¿¿

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Els - 29/09/17 19:26

Als echt west Vlaming ...een reden om meermaals een weekendje Antwerpen te boeken met telkens een etentje bij dit super lekker en vriendelijke restaurant!.. ¿¿¿¿¿¿

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Eddy van camp - 29/09/17 18:17

Super lekker en zeer vriendelijke bediening. Een echte aanrader !

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Glenn Van Deuren - 29/09/17 18:01

Zeer aangenaam restaurant. Vriendelijk personeel. En het eten om van te smullen. Zo goed gegeten dat we een slecht voelde. En het dessert een afsluiter om U tegen te zeggen ! Top top top! Of beter gezegd TOQUE TOK TOK!!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Cindy Wouters - 29/09/17 17:13

Superlekker, zeer vriendelijke en vlotte bediening. Origineel gepresenteerd met oog voor detail. Absolute aanrader!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

De Cort - 29/09/17 17:13

Lekker niets op aan te merken.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

De bolle an - 29/09/17 17:12

Heel lekker.Mooi concept.Gastvrouw en personeel heel vriendelijk.Voor herhaling vatbaar.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Daniella - 29/09/17 17:08

TOPPER!!!!! SUPER LEKKER !!! SUPER VRIENDELIJKE BEDIENING!!! AANGENAME SFEER!!! TOP TOP TOP!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Monique - 29/09/17 17:07

Zeer gezellig restaurant en fantastisch eten. Kip gebracht op een andere manier....

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Tom Morrell - 29/09/17 17:03

Top restaurant, gezellige sfeer, uitstekende bediening en dat alles voor een meer dan redelijke prijs

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

LIEM Sandra - 29/09/17 17:02

Hebben bij Toque Tok gedineerd en het was ons zeer goed bevallen! Zeker voor herhaling vatbaar. btw De keuken van Chef Roger Van Damme is voor ons ook top !

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Colignon Nancy - 29/09/17 16:58

Superlekker TOP TOQUE!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

heidi scheers - 29/09/17 16:42

Leuk decor en overheerlijke kip ! Vriendelijk en mooi personeel doe zo verder

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Huys Nadia - 29/09/17 16:40

Mooi concept !

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

de waele Riet - 29/09/17 16:21

super

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  1/5

Eyckmans Norbert - 29/09/17 16:18

beste kip dat ik ooit in een commercieel circuit heb gegeten

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

De Roeck Dianna - 29/09/17 16:17

Super vriendelijke bediening ¿¿Nog geen enkele keer met een slecht gevoel buiten gegaan.Altijd super lekker dus een echte aanrader

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Greta Van camp - 29/09/17 16:15

Bijzonder lekker kip en de desserten zijn van buitengewone classe zoals we Roger Van Damme kennen

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Pascal De Mulder - 29/09/17 16:03

Top restaurant vol verassingen ! Toffe bediening, jong publiek. Kom er nu regelmatig

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

wosky Erwin - 29/09/17 15:53

lekker eten, vlotte, vriendelijke bediening. Gezellig

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

holsters rudiger - 29/09/17 15:47

we zijn 2 maal in toqeu tok gaan eten en het was zeer lekker met een vlotte bediening en zeer vriendelijk persoeel

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Inge - 29/09/17 15:47

Super lekker gegeten! Vriendelijke bediening

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

Kim Roels - 29/09/17 15:44

Van het begin tot het einde een streling voor het oog en de buik! Heerlijk hoofdgerecht en WAUW-dessert. Een pluim ook voor hun kindvriendelijkheid: onze zoon genoot!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

Roel - 29/09/17 15:41

orginele presentatie van een alledaagse kip vooral de desertjes blijven mij bij

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Miet - 29/09/17 15:40

Prijs kwaliteit : top Originaliteit : super Smaak : geweldig Interieur : hedendaags Voor herhaling vatbaar : ZEKER

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

linda darcon - 29/09/17 15:36

TOPPERTJE! Eten : superlekker Prijs/kwaliteit : perfect Bediening : heel vriendelijke lieve mensen maw op elk vlak een toppertje

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

aerts jean - 29/09/17 15:34

vriendelijke bediening ,en erg lekker gegeten , kom zeker terug

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Wim Kerckhofs - 29/09/17 15:31

Wij zijn hier komen eten voor mijn echtgenote haar verjaardag, samen met zonen, ouders en grootouders. Mijn vrouw is moeilijk te been en heeft veel plaats nodig met haar rolstoel. Hier werd goed rekening mee gehouden. We werden in ruimte gezet waar er tussen de tafels in veel plaats was. Vlotte, vriendelijke bediening. Eten was super lekker, eerlijke keuken op aparte manier gebracht. Jammer dat het voor ons een beetje ver is, anders zagen ze ons hier regelmatig, maar we komen zeker terug!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Wim Kerckhofs - 29/09/17 15:31

Wij zijn hier komen eten voor mijn echtgenote haar verjaardag, samen met zonen, ouders en grootouders. Mijn vrouw is moeilijk te been en heeft veel plaats nodig met haar rolstoel. Hier werd goed rekening mee gehouden. We werden in ruimte gezet waar er tussen de tafels in veel plaats was. Vlotte, vriendelijke bediening. Eten was super lekker, eerlijke keuken op aparte manier gebracht. Jammer dat het voor ons een beetje ver is, anders zagen ze ons hier regelmatig, maar we komen zeker terug!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Boons - 29/09/17 15:27

zeer lekker en mooie presentatie

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Karin H4 - 29/09/17 15:26

Wij zijn met ons gezin op een zondagavond gaan eten. Het was er zeer lekker. Van aperitief tot dessert. Mooi gepresenteert in kommetjes of in een eidopje. Het huisapeitief met gin gaat gemakkelijk binnen. De serveersters zijn zeer vriendelijk. Het is er niet duur. Aanbeveling voor iedereen.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

MEGANCK - 29/09/17 15:21

Eindelijk iets "deftigs" in de buurt ! Goegedaan dus ! Nu nog wat leuke verrassingen, nieuwigheden, aantrekkingseffecten, ..... Blijf vooral prijslijk.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Yves Mast - 29/09/17 15:19

Toppertje

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

VEERLE - 29/09/17 15:17

Een gastronomische kip met een knipoog ... een design kip ! Fantastisch.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

Saenen Peter - 29/09/17 15:17

Alles top ,bediening super.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

nicole van houwe - 29/09/17 15:16

Subliem! Heel gezellig en mooi concept. Bediening is héél gemeend vriendelijk en af. Zeker een restaurant om aan te raden en om positieve feed-vack over te krijgen. Wij waren enorm enthousiast en ook héél voldaan, de porties zijn zeker voldoende. Wij gaan zeker en vast terug.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

ilse Van de Looverbosch - 29/09/17 15:15

Een gezellig restaurant met een goede en vriendelijke bediening. Je kan er gezellig tafelen met of zonder reden. Het eten is steeds heel verzorgd.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

nvdb - 29/09/17 15:11

Lekker.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

Rie Braspenning - 29/09/17 15:09

Lekker gegeten. Fijne bediening

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Yves - 26/09/17 7:07

Lekker, leuk, héél mooi concept x

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Karin Borger - 17/09/17 21:42

Toprestaurant voor een gezellig etentje. Heerlijke kip, toffe toktails en verrassende desserts. Een echte aanrader!!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Dries Van de Walle - 14/09/17 20:34

Lekkere kipjes... ¿¿

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Dries Van de Walle - 14/09/17 20:34

Lekkere kipjes... ¿¿

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Jitte - 14/09/17 18:59

Super, gezellig, geweldige service en een geweldig kassa systeem van Wh-Systems

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Gill - 13/09/17 19:34

Superlekker eten en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Lynn - 13/09/17 18:51

Fijne sfeer, malse kip, goede smaakvolle gerechten en een internet (open keuken). Top restaurant om vaker terug te komen !

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

Kamiel - 13/09/17 12:02

kip en toch speciaal en vooral super lekker

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Nadia Saeyvoet - 12/09/17 22:02

Vlotte en vriendelijke bediening en heerlijke gerechten

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

De Man Ilse - 12/09/17 20:29

Een super gezellig kader. Uitmuntend lekker eten. Je kan er culinaire genieten voor weinig geld. En dit allemaal met een vlotte top bediening. Een jong en dynamisch team waarbij iedereen zich op zijn gemak en welkom voelt... Ik kijk alvast uit naar de volgende keer

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Tom Van Linden - 12/09/17 20:04

TOK TOP! Aanrader! Gewoon doen!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Karin Gryp - 12/09/17 20:01

Geweldig restaurant, we kunnen er niet genoeg van krijgen. Enige tijd geleden feest gehad in Toque Tok, onze genodigden spreken er nog steeds vol lof over. Zeer fijn!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Karin Gryp - 12/09/17 20:01

Geweldig restaurant, we kunnen er niet genoeg van krijgen. Enige tijd geleden feest gehad in Toque Tok, onze genodigden spreken er nog steeds vol lof over. Zeer fijn!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Jeannine - 12/09/17 19:51

gezellig, lekker,geweldig blij dat er in Schelle iets als toque tok geopend is doe zo verder

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

De Middeleer Natacha - 12/09/17 19:41

Een super restaurant...Lekker,gezellig interieur,jong team dat het super doet...een echte aanrader!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Wyn Monique - 12/09/17 19:20

Lekker gegeten efficiente en vriendelijke bediening We kregen een leuke verrassing bij verjaaardagsdiner

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Colignon Nancy - 12/09/17 19:01

Gaan eten voor mijn 50ste verjaardag, TOk eten, TOK service, gewoon een TOK restaurant!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Amber - 12/09/17 18:53

Top restaurant met top bediening een leuk concept en lekkere gerechties ook zeer kindvriendelijk

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Claudia de blieck - 12/09/17 16:24

Supervriendelijke bediening en heel lekker eten. Steeds lekkere toffe creaties op je bord. Een aanrader !!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

muyldermans peter - 12/09/17 14:54

Van aperitief tot de koffie zeer lekker gegeten , prima bediening , komen hier zeker nog terug .

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Rudi Jans - 12/09/17 14:38

Lekkere gerechten. Gezellig interieur. Uitstekende bediening

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Meulemans Katty - 12/09/17 13:35

Uitmuntend! De gerechten zijn ware pareltjes en boven dien heel erg lekker!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Monique De Herdt - 12/09/17 13:03

Heel lekker, veel keuze, goede service en mooi interieur!!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

De Wolf Patrick - 12/09/17 13:02

Heel lekker

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5