Bistro Mature

Belgisch-Frans

Bistro Mature
Kenmerken
KeukenBelgisch-Frans
SpecialiteitGastronomisch
Accommodatie airco, terras
Mogelijkheden vegetarische maaltijd
Prijzen
Budget €xxx
Voorgerecht €12 tot €16
Hoofdgerecht €14 tot €26
Nagerecht €8 tot €16
Visa MasterCard
Openingsuren
ma van 11:00 tot 00:00 en van 00:00 tot 22:00
di van 11:00 tot 00:00 en van 00:00 tot 22:00
wo van 11:00 tot 00:00 en van 00:00 tot 22:00
do van 11:00 tot 00:00 en van 00:00 tot 22:00
vr van 11:00 tot 00:00 en van 00:00 tot 22:00
za van 11:00 tot 00:00 en van 00:00 tot 22:00
zo van 10:00 tot 00:00 en van 00:00 tot 22:00

Over Bistro Mature

Kevin De Backer voorstellen is voor velen onnodig. Chef/eigenaar van restaurant B23 toverde een pand dat vroeger eveneens een horecazaak huisvestte om tot een frisse en jeugdige bistro. Bistro Mature is een trendy horecazaak met laagdrempelige prijzen. Ik hoop dat De Backer hier de succesformule van B23 kan verder zetten, met eigenzinnige en opgewaardeerde gerechten. Het is zaterdagavond en de zaak zit vol. Door het onweerachtige weer is het terras gesloten. De naam 'bistro' is prima gekozen, want als je de prijzen van de kaart bekijkt, dan zit je hier zeker op je plaats. De mosselen Natuur (€ 20), kaaskroket met een compote van tomaat/gel van citrus (€ 12), varkenswangstoofpotje met kroketje van kop/primeurs/groene kruiden/pont neuf (€ 17,50): je merkt hier dadelijk dat de prijzen laagdrempelig zijn. We drinken de aperitief maison op basis van Château d'Ychouffe met gember, lekker fris met veel smaak. Hierbij krijgen we een origineel gepresenteerd geitenkaashapje. We maken onze keuze en ik bekijk de wijnkaart, die is eveneens correct samengesteld. Ik probeer een witte Portugese wijn uit de Dourovallei, Crasto Branco (€ 29). Een wijn met heerlijke citrustoetsen met een elegant boeket van groene appel, kamille, peer en wilde asperges. Onze voorgerechten worden ingezet, mijn partner proeft van rilette van gevogelte/pickles/toast en ijs van augurk (€ 13,5). Een mooi ogend bord met twee quenelles van rilettes van gevogelte afgewerkt met roodgeaderde zuring en komkommerplakjes. De smaak is uitstekend, de combinatie met de pickles en het frisse van het ijs vormen een aangename afwisseling. Ik proef van gemarineerde zalm met tomatentexturen/ijs van basilicum (€ 16). Ook hier is de combinatie meer dan geslaagd, vooral op het einde bij het uitlepelen van het bord komen de frisse smaakcombinatie nog meer tot uiting, top. We genieten van onze wijn en moeten langer dan verwacht op onze hoofdgerechten wachten. Niet getreurd, want ook deze gerechten zijn van uitmuntende kwaliteit. De Gamba Black Tiger worden op een plankje geserveerd, daarnaast een slaatje met tomaat/look (€ 20). De gamba's smaken zeker niet te droog, de frietjes hierbij zijn heerlijk. Ik krijg een portie kraakverse kabeljauw gecombineerd met tapioca/inktviskroepoek, wulken, lamsoor en dragonolie (€ 20). Voor mij een topgerecht qua uitvoering en presentatie, een sterrenrestaurant waardig. Je proeft op het juiste moment de dragonolie, de zuren van het schuim, het zilte van de lamsoren. We eindigen dit meer dan geslaagde dinertje met verse aardbeien (€ 10). Vers gedraaid yoghurtijs en granité van aardbeien maken van dit gerecht een perfecte afsluiter. Hier zien ze mij zeker terug!

Gezellige bistro met gastronomische gerechten en toffe bediening

woord Dirk De Schutter
(4/10/2017)
      mail Mail een vriend

Geef jouw mening over Bistro Mature

naam
e-mailadres
beoordeling
/5
reactie
nog karakters
 
 
algemene voorwaarden en gedragscode

reactie(s)

aantal meningen: 42
 
  4/5

 
  4/5

VAN MULLEM - 22/10/17 16:14

gezellig interieur prima maaltijd perfecte bediening maar de zoutvatjes op de tafel waar iedereen met zijn vingers in graait zijn een aanfluiting aan de hygiene

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  2/5

Pauline - 18/10/17 19:04

Het eten was tamelijk, maar de bediening was echt ondermaats. Ook het feit dat de garçon buiten stond te roken, en dan terug kwam bedienen aan tafel, vond ik niet proper. Het restaurant staat over te nemen.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Lisy Defossé - 8/10/17 17:37

Sterrenklasse voor een prijsje. Kleine kaart, maar alles lekker vers.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

Bram - 2/10/17 19:21

Op enkele maanden tijd al is Bistro Mature ons vaste adres geworden voor een heerlijke lunch of gezellig diner.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Marc W. - 1/10/17 9:24

Meer dan een loutere bistro. Gezellig interieur en vooral lekkere verse producten, die de chef aanwendt om tot echt prachtige culinaire hoogstandjes te komen. Supervriendelijk en behulpzaam personeel.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Antonella - 29/09/17 15:10

Een gezellige plek waar je lekker kan lunchen of doneren met een geweldige bediening!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Lauran - 29/09/17 13:49

In een woord geweldig. Wel zo smaakvol gegeten,top!! Gezellige sfeer en aardig personeel . We komen er gauw terug.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Tonny Herrebout - 27/09/17 18:47

Zéér lekker gegeten! Wij komen zeker terug!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

Jacques van Hoof - 26/09/17 21:03

Reeds enkele malen heerlijk gegeten in een moderne en gezellige ambiance; een jonge ploeg, heel gastvrij met chef Kevin, Jens en medewerkers. Ook gezellig voor een drankje. Aan te bevelen !

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Anouk - 26/09/17 10:56

Een hele leuke gezellige bistro met goed eten!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

M Bodelier - 26/09/17 10:54

Mooie tent, vriendelijk personeel! Eten was zeer naar behoren ¿¿¿ Zeker iets om vaker te komen!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Stefanie - 25/09/17 21:32

Heeeeeel lekker eten voor een zeer betaalbare prijs. Gewoon genieten!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Baetens - 25/09/17 14:24

Heerlijk en krakend vers eten, gezellig en aangenaam interieur, Zeer vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer...

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Sam cornelis - 24/09/17 12:43

Het zijn godverdomme kunstwerkjes op je bord ¿¿¿¿¿¿¿

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Marijke - 24/09/17 12:42

Top chef en super goede bediening !

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Glenn - 24/09/17 2:51

Top boven top !!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Lisette hamers - 21/09/17 15:25

Top, heerlijk en gezellig!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Gusy.Luyten - 19/09/17 17:41

Mooie locatie lekkere aperetif eten top,vlotte bediening ,prijs ok voor topkwaliteit .Gewoonweg fantastich .Zeker het proberen waard.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

peter van boeckel - 19/09/17 15:32

zeer gezellig sfeer en geweldige bediening! eten is altijd inorde ! prijskwaliteit heel goed ! is altijd voor herhaling vatbaar.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Van Wijmelbeke - 19/09/17 4:49

Supper gewoon twijfels ga dan eens lzngs en je geef me gelijk

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Annemie Moens - 18/09/17 22:41

Perfecte balans tussen kwaliteit en prijs. Bistro met aangename en vlotte bediening, en een heel lekkere kaart, met leuke wijnen en niet alcoholische dranken. Een echte aanrader!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Anita Weterings - 18/09/17 21:09

Prettige sfeer kwaliteit is super.Prijs kwaliteit is top.Jammer dat een 5 het hoogste is anders een 10¿¿

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Wouter - 18/09/17 20:42

¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Francien - 18/09/17 20:34

TOP!! Succes!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Sabine - 18/09/17 20:29

Top Bistro! Aanrader!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

Marina Meeussen - 18/09/17 19:53

Originele samenstelling van smaken en texturen. Volwaardige gerechten aan een eerlijke prijs. Fris interieur. Er is ook aan originele niet alcoholische dranken gedacht. Bob drinkt ook graag iets lekker ¿

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

Van Beylen Nicole - 18/09/17 19:49

Heerlijk eten voor een eerlijke prijs. Alles super vers en mooi opgediend!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Frank Waeghe - 18/09/17 19:40

Zeer lekker gegeten, vriendelijke bediening en sterke kaart. De lunch aan 17€, wat een zeer scherpe prijs is, is van zeer hoog niveau, een plezier om hiervoor langs te komen. De kaart heeft voor elk wat wils. De chef zowel als de eigenaar brengen vaak hun eigen variant op bepaalde gerechten. Ik heb hier zeer lekker vleesgerechten gegeten, lekkere vis en sublieme desserts. Ook bij deze gerechten viel me de prijs op. Op de kaart verder lekkere wijnen, meesterlijke kazen en speciale uitzonderlijke bieren. Een zeer aangenaam interieur maakt de beleving compleet.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Claessen Jan - 18/09/17 19:39

Dit restaurant is een meerwaarde voor Antwerpen en in het bijzonder voor Deurne. Fijne en lekkere keuken in een moderne inrichting. Personeel heeft duidelijk horeca ervaring. Zeker een aanrader......

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Dayna - 18/09/17 18:58

Toprestaurant !

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Jacky - 18/09/17 18:41

Top!!!!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

De Roeck Gilbert - 18/09/17 18:14

Lekker eten en goede bediening, wat wil je nog meer

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Arthur - 18/09/17 18:02

Lekker eten voor een goede prijs, echt de moeite!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Hoeven - 18/09/17 17:10

Top !!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Hoeven - 18/09/17 17:10

Top !!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Wendy - 18/09/17 15:53

Toprestaurant !!!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Anouchka Muller - 18/09/17 15:22

Heerlijke, eerlijke bistro. Prijs kwaliteit top.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

hendrickx Christel - 18/09/17 15:20

super lekker , super verzorgd / presentatie , super vriendelijke bediening , steeds veel tevreden klanten

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Leen Maesen - 18/09/17 14:32

Topzaak, lekker eten, enthousiaste vriendelijke bediening! Een aanrader

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Tania - 18/09/17 14:12

Een topper ! Gezellig, vriendelijk, lekker, eigentijds ... precies wat Deurne nodig had !

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Sandy Van Durme - 18/09/17 13:10

Heel lekker. En super bediening en super vriendelijk. En aanrander voor iedereen.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Stephanie - 18/09/17 12:44

Sinds de opening al een paar keer gaan eten bij Bistro Mature. Heerlijke, verfijnde keuken, vriendelijk personeel en een gezellige setting. Een enorme aanwinst voor Deurne!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

meer info over Bistro Mature

Ter Rivierenlaan 54
2100 DEURNE
Tel: 03/326.62.20

www.bistromature.be

meer Belgisch-Frans

Meest bekeken resto's

metriweb West-Vlaanderen - Oost-Vlaanderen - Antwerpen - Vlaams-Brabant & Brussel
Goesting in lekker eten, shoppen, uitgaan en een goed gesprek
Gratis lifestylemagazine bij DeMorgen Het Laatste Nieuws
Contact
Redactie: redactie@goestingmagazine.be - 02/454.26.32
Advertenties: www.persgroepadvertising.be - adverteren@persgroep.be - 02/454.29.69